DRUK KODÓW KRESKOWYCH
Druk kodów kreskowych na rolkach i na arkuszach. Przyjmujemy zlecenia małych jak i dużych nakładów. Technika druku dobierana jest pod indywidualne zapotrzebowania Klientów. Kody EAN-13, EAN-8, Code128, Code39, GS1, QR Code, DataMatrix, i wiele innych. Etykiety z przeznaczeniem dla wielu sektorów gospodarki, tym samym zawierając w sobie informacje dotyczące między innymi producenta, importera, ilości sztuk czy oznaczeń EU, dane identyfikacyjne produktów przeznaczonych do sprzedaży, najczęściej zawierających opis i kod kreskowy.
Druk kodów kreskowych sekwencyjnychNumeracja sekwencyjna z nadrukowanym kodem to sposób porządkowania elementów (takich jak dokumenty, produkty, zdarzenia czy inne obiekty) za pomocą kolejnych, uporządkowanych liczb, które tworzą sekwencję. Każdy nowy element otrzymuje unikalny numer, który jest o jeden większy od poprzedniego. Oprogramowanie do obsługi zmiennych danych pobiera informacje ze stworzonego pliku i generuje kolejno ciąg logiczny. Dzięki temu można łatwo zidentyfikować i śledzić kolejność dodawania lub występowania poszczególnych elementów. Etykiety ze zmienną numeracją znajdują zastosowanie przede wszystkim w zarządzaniu, wspierać sterowanie magazynem, biurem, czy inwentaryzacją. Tego typu numeracje wyznaczają bowiem numer partii towaru lub numeru seryjnego, który ułatwia jego identyfikację. |
Druk kodów kreskowych z baz danych: Access, ExcelDrukowanie danych z baz danych na naklejce polega na automatycznym generowaniu i drukowaniu etykiet zawierających informacje pobrane z bazy danych. Proces ten jest szczególnie użyteczny w środowiskach, gdzie trzeba oznaczać wiele produktów, paczek czy dokumentów w sposób zorganizowany i spersonalizowany. Dane, które mają być wydrukowane na naklejce, są zapisywane w bazie danych. Może to być baza danych Excel, Access lub dowolna inna struktura przechowująca informacje. Dane te mogą zawierać np. numery seryjne, kody kreskowe, daty, nazwy produktów, ceny, adresy, itp. |
Druk kodów kreskowych stałych EAN-13Drukowanie kodów kreskowych stałych na naklejce, takich jak EAN-13 czy EAN-8 polega na wygenerowaniu i umieszczeniu na etykiecie kodu kreskowego, który reprezentuje określony zestaw danych (zazwyczaj liczbowych), zgodnie z ustalonym standardem kodowania. „Stałe” oznacza, że kod kreskowy nie zmienia się z każdym kolejnym wydrukiem. Jest to zawsze ten sam kod, np. dla konkretnego produktu. Drukowanie stałych kodów kreskowych to proces wymagający odpowiedniego oprogramowania i sprzętu, aby zapewnić, że kody będą zgodne ze standardami i łatwe do odczytania przez skanery. |
Etykiety o dowolnym rozmiarze i kształcie z nadrukowanym kodem kreskowym
Naklejki na: dokumenty, teczki, segregatory, kartony zbiorcze. Zarówno z materiałów papierowych jak i foliowych; matowych, błyszczących; białych, kolorowych i fluorescencyjnych. Rozmiar, kształt i klej indywidualnie dopasowany do oklejanej powierzchni. Kody kreskowe zmienne, drukujemy z baz danych, wraz z opisem, grafiką, datą produkcji i innymi dodatkowymi danymi. Możliwość wykonania etykiet z okienkiem do dalszego zadruku lub stemplowania. Zastosowań kodów jest wiele, jednak cechuje je przede wszystkim automatyzacja i zoptymalizowanie dotychczasowych procesów pracy. To przecież dzięki nim można szybko odczytywać informacje na temat produktów. Z kodami kreskowymi lub kodami QR mamy do czynienia każdego dnia ponieważ znajdują się na wszelkich produktach handlowych.
Metody nadruku dopasowane do indywidualnych potrzeb
Druk termotransferowy – tę metodę druku można wdrożyć przy niedużych zamówieniach, minimalny nakład może wynosić nawet zaledwie kilka sztuk, nadaje się więc doskonale dla niewielkich przedsiębiorstw czy sklepów. Druk termotransferowy wykonujemy na papierze matowym, półbłyszczącym lub na folii, z klejem o różnej mocy.
Nadruk termiczny – na etykietach termicznych występuje w dwóch wersjach: TOP i ECO. Naklejki termiczne ECO są etykietami tańszymi, ale o najkrótszej żywotności i bardzo niskiej odporności na światło i wilgoć. Druk na etykiecie TOP jest trwalszy i lepiej zabezpieczony niż w przypadku etykiety ECO, biorąc pod uwagę powyższe etykiety termiczne przeznaczone są do krótkotrwałych aplikacji.
Technologia cyfrowa – ten sposób jest niedrogi i dlatego nadaje się do niskonakładowych wydruków. Minimalny nakład od 5 000 sztuk. Realizacje są szybkie i efektywne, decydując się na tego rodzaju narzędzie, istnieje także możliwość sprawnej zmianę wzoru na etykiecie. Dzięki czemu możemy modyfikować projekt bez ponoszenia dużych kosztów już po rozpoczęciu całego procesu. Wykonywanie zleceń wspomnianą metodą odbywa się na papierze i foliach samoprzylepnych w macie i błysku.
Technologia fleksograficzna – jest to propozycja wysokonakładowa, dlatego minimalny nakład wynosi 20 000 sztuk. Koszty przygotowania są wysokie, ale stają się niezauważalne w przeliczeniu na sztukę, dzięki wysokiej powtarzalności drukowanych etykiet. Druk kodów kreskowych wykonujemy na gotowych etykietach sztancowanych przy pomocy wykrojnika.
Jesteśmy otoczeni przez zestawienia kresek, w których zawarta jest kwintesencja danego produktu; najczęściej jego krótki opis, skład czy cena. Od EAN, Europejskiego Kodu Towarowego, oczekuje się wyraźności oraz odporności na warunki, w których przechowywane są produkty. Mogą być to zarówno chłodnie, piwnice czy hale magazynowe. W ofercie ETYKAT druk kodów kreskowych nie wziął się z przypadku albowiem dysponujemy parkiem nowoczesnych maszyn, które pozwalają nam tworzyć wyraźne, nasycone wydruki.
Drukujemy kody kreskowe zgodnie z obowiązującymi standardami
Czarno na białym, czyli dlaczego drukujemy kody w ten a nie inny sposób? Przyjęło się, że standardowy kod kreskowy jest czarno-biały. Zestawienie ze sobą tych dwóch barw nie jest przypadkowe – pozwala ono zapewnić maksymalny kontrast, a przy tym brak problemów z odczytem danych. Choć zazwyczaj drukujemy w ten sposób, na specjalne życzenie naszych Klientów jesteśmy w stanie wyprodukować kolorowe kody kreskowe. By jednak przygotować czytelny, a jednocześnie kolorowy kod kreskowy, należy wybrać tło o maksymalnym współczynniku odbicia emitowanego światła, dlatego decyzja o kolorowym kodzie kreskowym powinna być dokładnie przemyślana.